zaterdag 27 augustus 2011

Happy colours!







While I can hear the thunder in the distance and rain is lashing against the windows, I write this post. At the same time I am having a look at the photo's I made in our garden yesterday. How bright & happy all the colours look!

The Sweet Pea's are at their best. I bring home a bunch of them at least twice a week. The zinnia's and cosmos just keep on growing. The anemones are slowly opening their buds, while the dahlia's are in full bloom. The flowers of the dahlia's keep amazing me. Some are simply huge.....and all those colours :-)!

Meanwhile the plum tree is full of deliciously looking purple plums, but I cannot reach them! I tried shaking the tree, fetching a high ladder, climbing the tree itself, but to no avail. If you have a suggestion how I can get my plums out of my 12 meter high plum tree, please let me know. The thing is, I would love to make plum chutney, but now the birds get the plums before I do :-)!

How are your tomatoes doing? Mine are literally rotten! The leaves have wilted and the tomatoes do not even ripen. What did I do wrong? Is is all the rain that fell? I would welcome some advise on how to threat them. There goes my multi colourful salad, tomato soup and passata......

Wish you all a sunny weekend!

Lieve groet, Madelief x

 



 






75 opmerkingen:

  1. how beautiful madelief. one of my readers sent me an email the other day telling me that she reads a blog and that it reminds her of me. guess what? it was YOUR blog! what a compliment! xo janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier word je toch acuut vrolijk van te meer op deze regenachtige dag. Sweet peas en cosmea, twee van mijn favorieten.
    Het kopje van Lia en Jolanda staat erg schattig zo tussen al je mooie bloemen, Madelief.
    Leuk om van zo dichtbij te beleven hoe de natuur verandert, en hoe snel/vaak ook.
    Een gezellig weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Madelief

    Those sweet peas are so incredibly beautiful.
    I have not the knowledge to comment on tomatoes.
    Other than hiring an acrobat from cirque de soleil to climb your plumb tree and pick your exquisite plums, I have no other suggestion.

    Thanks for a beautiful post
    Helen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh kind Madelief, wat staat het er toch mooi bij. Die foto van het huisje is zo schattig en je dahlia's, daar ben ik zo gek op. IK ben zo blij dat ik je tuin heb gezien, kan ik me er iets van voorstellen.Je lathyrus is ook zo prachtig en daar kan je vazen mee vullen. Prachtig staan ze dan ook in je huis. Die pruimen, ja dat is een probleem. Je zou een kat die boom in kunnen sturen en de brandweer laten komen met een grote ladder. hihihi, Zijn er geen jongetjes in de buurt die de boom in willen klimmen tegen een kleine vergoeding? Tis toch zonde dat die vogels ze krijgen en jij geen chutney of pruimentaart. Tomaten, dat is zonde, misschin moeten ze heel warm staan en geen regen? Moesten ze misschien in je kasje?
    Wat hebben we vorige week toch geboft met het weer he. Het is nou echt takkenweer, het giet voortdurend.
    Fijn weekend nog.!
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello dear Madelief,
    what fantastic and colorful pictures... I do love your Sweet Pea's... my white Sweet Pea's have mildew and don't look so pretty as yours...
    In our little garden I don't have the possibility to plant tomatos, but I know that they hate rain, many gardeners in our region build little houses over their tomatos, it looks a kind of funny, but it works... Take care and enjoy your lovely garden
    xoxo Bine
    P.S. I think, to be faster than the birds, it would be definitly necessary to by some wings...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really really happy coulors:)
    hugs hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Madelief,lovely colorful photos from your garden.I love those plums.We had a plum tree when I was little my mother would take a broom and hit at the branches to knock them down til someone could climb up on a ladder and get them,lol.I dont recomend this for you though.lol.

    How lovely this time of year is,even to the end of the season we have such a bountiful harvest of flowers, food how lucky we are.

    Have the best of weekends!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Madelief,
    Wat een heerlijke kleuren, daar wordt je accuut vrolijk van :))
    En wat ziet alles er toch weer ongelooflijk prachtig uit!! Mijn tuin is één grote wildernis geworden in de 8 jaar dat we weg waren uit Nederland... mn handen jeuken, maar ik probeer het eerst binnen maar eens op orde te krijgen, daarna 'mag' ik de tuin in... Zinnia's, dahlia's, lathyrus, cosmea... ik kan niet wachten totdat ik ze kan planten, maar rigoureus snoeiwerk staat me eerst te wachten, dat is zeker!
    ik wens je een mooi & gezellig weekend!
    XX Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet peas are right up at the top of my favorites list....then I look at all your flowers and how could you even begin to pick a favorite they are all so lovely I just showed my hubby your garden and said next year this is what i want to try and grow a few of.....so beautiful!
    Jeremy our 16 year old is so anxious to get to school everyday and see his buddies after being stuck working with us on the house all summer...school is a vacation! smile

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Madelief,

    Ik lig hier helemaal dubbel om Riet die het voorstel doet een kat de boom in te jagen en de brandweer er bij te halen! Zie het al helemaal voor me...van die stoere kerels met een mandje in de hand, die meteen even de pruimen voor je uit de boom halen :-)!

    Wat een kleurrijke bloemenzee...en wat zijn je lathyrusbloemen lang! Ik zal zo even naar buiten lopen, want ik kan ook nog wel een bosje samenstellen!

    Heb je mijn mail al gelezen ;-)!

    Ik wens je een heel fijn weekend, vorige week was ik op dit tijdstip nog in je heerlijke tuin!

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's maak je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Longing for a rain after weeks of 35+!!!

    Your flowers are so, so irresistible!!!

    love, ivana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Madelief, dankjewel voor je lieve berichtje. Eerlijkgezegd heb ik het bloggen best gemist. Wat staat je tuin er super bij, ik houd ook zo van dit seizoen. Heerlijk, al die kleurtjes! Ik weet dat tomaten het goed doen onder een afdakje. In Frankrijk zag ik ze staan onder een dakje van een rieten mat (stukje schutting). Misschien heb je gewoon pech gehad dit jaar, het is natuurlijk ook wel erg nat geweest hier. Heel fijn weekend gewenst, lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful photos Madelief! Your sweetpeas are amazing, mine have been rubbish!I know how you feel about the tomatoes, mine have been the same! I have only had 4 off 2 plants, I am trying to ripen them on the windowsill!
    I have been so pleased with my geraniums and petunias though as they have given colour all summer!
    Hope you are having a lovely weekend,
    Rachel x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een genot om jouw foto's te bekijken...je ziet gewoon dat je geniet van je bloemetjes en tuin!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Madelief,
    Your flowers and photographs are absolutely beautiful! Have a wonderful weekend.
    -Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je toch een prachtige tuin Madelief, ik geniet er iedere keer van als ik je foto's zie.
    Wat een sprankelende kleuren.
    Met zoveel mooie bloemen in je tuin kan je de mooiste boeketten maken.
    Wat zullen de dames tijdens de High Tea genoten hebben van die prachtige omgeving.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Madelief, of het een zonnig weekend wordt weet ik niet, maar hier op je blog is het zonnig. Genieten weer hoor! De lathyrus steelt de show, wat een mooie roze/witte soort zit er tussen, heel apart.
    Fijn weekend, lieve groet

    ps Ik zit nog tussen twee adressen in met mijn blog, vraag me af waar ze ons heen brengen. Het duurt allemaal veel langer dan gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a cheery post.. I love your gardens beautiful colours and textures. Have a wonderful weekend.

    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello,

    I have the same challenge with the tall plum tree. I learned if you have a very long wood pole to hammer a coffee can at the end with two nails bent downwards, that this acts as a very long extended 'arm' to pick the fruit.
    Now for the tomatoes, yes, its true they like dry heat and tops will decay with too much moisture. But your flowers make up for it!
    They are the lovliest and the lushest i've seen
    julie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi
    Beautiful flower pictures from your garden!
    So many beautiful dahlias ... I have some of these in my garden too:)
    Wish you a lovely weekend, hug Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gezellig om weer even in je tuin te zijn, leuk dat we het ook echt hebben gezien! Nu heb ik er een nog beter beeld van, en wat fijn dat je de beker leuk vind:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dear Madelief,

    All those colours; acid yellow, vibrant pinks,a touch of white tipped red... what a wonderful glimpse of the close of summer (already?) and a triumphant proclamation of the start of autumn.

    Your cup is so pretty too.

    We have the same trouble with our generous cherry tree as you have with your plum tree. It is terrible seeing those far-out-of-reach fruit and to know you cannot have them. An elderly man said to us; 'That is why one has to prune fruit trees for if they grow too tall you cannot pick the fruit.' Seems logical ;-)

    Your sweetpeas are beautiful. I wonder if there is a song about sweetpeas as so many people seem to love them.

    Have a lovely Sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Madelief, dear, your flowers are something!!! How can you join so many beauties together??
    I wish you all there a wonderful Sunday, dear friend!
    Love, Bela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wij krijgen dan misschien geen kleur van die paar zonnestralen en BAKKEN regen, de natuur doet het heel erg lekker! We can't have it all!;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke bloemen allemaal Madelief !! prachtig je tuin !!....liefs liefs fijne zondag....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Woh, jij brengt wel wat zonneschijn in mijn huis met al die mooie bloemen.
    Daar wordt je acuut vrolijk van.
    Wat een geweldig mooie tuin.
    Bedankt voor de mooie post en een fijn weekend.
    groet Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jammie ik zie fudge haha,heb pas nog perongeluk een zakje opgegeten,toen ik in Engeland was,ben ik in een winkel geweest die het verkocht,zo lekker haha,had ook voor thuis gekocht,maar is nooit aangekomen whaha,had alles op,perongeluk natuurlijk,je foto`s spatten van mijn scherm,zo gaaf!Ik ben ook verslaafd aan de Engelse woonbladen,nadat ik er wat kreeg van je,gelukkig kun je hier in Gouda een hoop kopen,pff sommige kosten zowat 10 euries,maar ze zijn te mooi om te laten liggen en die bladen en jouw blog laten mij het wit vergeten en komt er steeds meer kleur bij,zo wat een klets verhaal,ik wens je een fijne zondag,dank je voor je reactie van het kleed,liefs Joke.Nog even gauw,wat zijn Dahlia`s toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heerlijk al die bloemen en hun prachtige kleuren, precies wat ik kan gebruiken met dit weer.
    Mijn tomaatjes zijn kleiner dan ze horen te zijn, maar wel erg lekker. Ik pluk ze al wanneer ze nog niet rijp zijn, en laat ze binnen verder rijpen.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dear Madelief,
    I think your second home is your garden :)
    It looks so beautiful.
    The weather is not good for tomatoes, not enough sun. It's raining too much, tomatoes hates rain.
    Enjoy your weekend
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey Madelief! Treur niet om je tomaten, geniet van de bloemenpracht in je tuin en ga gewoon naar de winkel om de hoek wat tomaten kopen.... Wat een prachtige dahlia's heb je staan, en dat geel erbij, zoooo mooi vind ik het terwijl geel niet eens mijn lievelingskleur is maar zonder het geel zou het boeket er helemaal niet zo uit springen als nu. En dan je lathyrussen!!!! En je cosmos!!!! .... echt een droom.... Mijn lathyrussen hebben het weer begeven. Begrijp het niet.... Vorig jaar net zo en ik zou er nochtans laaaaaaang van willen genieten maar ja, wat we gehad hebben hebben we gehad. Misschien heeft het er toch mee te maken dat ze in potten moeten staan.... en op zijn tijd omvallen(wind) en dan verplaatst worden en..... ach wat, ik heb weer genoten van je kleurrijke tuinfoto's!
    Geniet van je tuin en de bloemenpracht Madelief!
    O ja, succes met de pruimenpluk. Laat je ons nog weten hoe je de rest van de pruimen kon oogsten? Ik ben benieuwd. Degene die je wel al in je mand hebt liggen zien er in elk geval echt "delicious" uit!
    Fijne zondag,
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I'm happier just looking at these pictures!

    Love the sweet peas. One of my top 5 flowers.

    Hope your Sunday is a sunny one.

    xo Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  33. simply beautifully captured shots...lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Your garden is beyond words my friend..so stunningly beautiful.. sweat-peas are one of my favourite flowers...my mom always called me "sweetpea" and I call my daughters that. Happy Sunday to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dearest Madelief,

    What an abundant harvest of flowers and fruits. Sorry for your tomatoes but that's because of the rain. You can't have everything! Wish we had some rain but the heat and drought is persistant. So we must focus on next year and hope for some flowers than...
    Love to you and enjoy your flowers and plums!

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lovely garden...
    Greetings from France,

    Pierre
    http://pierre-boyer.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. sweetpeas are my favourite flowers to grow and smell lovely. your garden looks beautiful xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hello Madelief,

    the photos are sight for sore eyes.
    Fantastic beautiful fresh summer colors.
    I can not get enough of your beautiful garden.
    It's inside a lot of diligence and effort.
    Did your tomatoes perhaps been too shady, or a fertilizer problem?
    If they had exploded it would be on the heavy rain.
    Otherwise I'd have no explanation.
    Yesterday, I also used a post office with plums, 0)
    Yes, it's plum time and I'm looking forward to the afternoon coffee, because there are warm plum cake with cinnamon and cream.
    But hope that you can harvest even further.
    I wish you a wonderful Sunday!

    GGLG Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ha Madelief,
    Je kunt inderdaad maar beter bosjes bloemen plukken in op tafel zetten, dan alles plat te laten regenen!Wat een vreselijk weer.
    Voor de tomaten gewoon te vochtig allemaal!
    Kan je niet van iemand op de tuin een langere ladder lenen?
    Weet je al wat je met de kast ga doen? Ik zou hem gewoon laten staan daar en nog meer leuke dingen in zetten.
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hello may dearest Madelief! Your bunch of flowers is so pretty! We also had rain and thunder in Austria last night, but I am extremely happy about this, because the last week was much too hot: About 35 degees Celsius every day of the week after a wet and cool summer, this was too much for me (and it was nearly unbearable in the office where I work...) But now I feel better again: 25 degrees and a soft sunshine - that's the weather I prefer! :o)
    I didn't read the other comment so I don't know if you 've allready got lots of suggestions for harvesting your plums - but here is my idea: In Austria there are tools in the wholesale, which are made ​​exactly for your problem: long rods with gripping tools and nets, to facilitate the harvesting of high-hanging fruit. The best wuold be to inquire in garden shops...
    Warmest Küschelbüschel, yours Traude

    BeantwoordenVerwijderen
  41. may = my
    wuold = would
    (I'm sure there are much more mistakes but these two I saw at the first sight AFTER sending my comment ;o))
    hugs, trau.mau

    BeantwoordenVerwijderen
  42. This post really is filled with happy colours - and of the flowery kind too, my favourite! Your flower garden is so beautiful and inspiring - I look forward to planting more flowers like these next year! I was delighted to discover that your pretty name means Daisy in English! I love the daisy mug too, and now I know why you should have one! Have a happy week, Madelief.
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Toch nog een zomergevoel, bij het zien van jouw foto's !

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Happy Indeed!!! Lovely!
    Have a fantastic day.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. First time visiting your lovely blog: amazing photos of these wonderful sweet peas!
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Maravilloso, que colores, cuanta vida!!!
    Es precioso.
    Saludos.
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige tuin heb je toch Madelief. En mooi om te oogsten uit eigen tuin. Mooi je bloemen en dan ook nog allerlei groeten.... Meer heb je toch niet nodig!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hello Madelief:
    Sweet Peas are so delicious to place around the house and they so obligingly flower the more for being cut frequently. Yours look delightful, such cheery, colourful tones and tints.

    Yes, we are sure that your tomato problems come from too much wet and too little sun. In our gardening days we never could grow tomatoes successfully and here in Budapest we find the most wonderful tomatoes in the local market.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lieve Madelief,
    Nog leuker nu het totaal plaatje in mn hoofd zit!
    Ja, die pruimen, ik snap wel waarom de "moderne" bomen zo laag zijn.....
    Probeer eens een visnetje op een hele lange steel! De dozen uit Engeland zijn gearriveerd in de winkel. Met een aantal oude serviesjes, mooie glazen kannen, plateel.......
    Dat wou je even weten toch???
    Heb je ook zo genoten van Jolanda's Diner en Blanc? GEWELDIG!!!! Er zit bij mij een plannetje te broeden. Wordt vervolgd.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Herlijk, ik word altijd zo vrolijk als ik op je blog ben. meid wat heb je toch een prachtige tuin echt zo`n droomtuin met een geweldig huisje helemaal mij ding! Ik heb vandaag een prairietuin bekeken en ik ben er helemaal weg van. Het lijkt wel wat op een cottage stijl maar toch wat meer grassen. Het gaat om het evenwicht zodat er op den duur geen onkruid meer groeit, je de tuin niet meer hoeft te bemesten geen water meer hoeft te geven. Er is altijd vorm en iets bloeiends, ja.....ik denk erover om prairie aan te leggen:-)

    Fijne week,
    liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nossa....que florido está seu jardim,está deslumbrante,suas imagens são perfeitas !!!!
    Uma semana maravilhosa e abençoada pra você!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. What absolutely divine sweet peas. And so many other beautiful flowers. You've coloured my day :)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. lovely.... truly a paradise... enjoy every minute in it dear Madelief!

    Cielo

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Dear Daisy,

    Your garden is delightful and just love all the pretty flowers you have picked.
    Sweet peas are such beautiful flowers and love all the different colours they come in.
    Our tomatoes this year were awful, they did not ripen and when I bought them inside to ripen up they seemed to go brown.

    Happy new week
    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  55. I can just smell those sweet peas, and the colours are amazing..you have such green fingers xx
    Hugs Lynn xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dear Madelief,

    I am hosting my first GIVEAWAY and I think you might very much like the gifts on offer.

    Warmest wishes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  57. hoi Madelief, wat maak je toch een belachelijk mooie foto's!!! Heerlijk die kleuren, prachtige dahlia ook.
    lieve groet,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wuuuuunderschöne Blumen, Bilder und Farben!!GLG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  59. One stunning blog post. Just love all the colours, flowers and I can't wait for summer! carina x

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hi Madelief, As always lovely photos of your garden and the gorgeous sweet peas. I have the same problem with my tomatoes they arn't rotten but they just not ripening, I think I will be making green tomatoe chutney!!
    Have a lovely week
    Jillx

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hi Madelief
    Wat een vrolijkheid in je tuin: héérlijk
    En die latyrus van jou wat hebben die lange steeltjes ... !!!
    Bedankt voor je lieve reactie
    en wat gewéldig je bijdrage voor de Ride for the Roses KWF
    DANK JE WEL
    Hier de beloofde klapzoen op je neus xxx
    Ik blijf je volgen ...
    maar deed dat al sinds de zomervakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Amazing colours! I love those flowers and the brilliant colours!
    Have a wonderful day!
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Love these sweet peas! these are the fav ones of my best friend!!! Whenever I see these I think about her!!! YOur garden is a color paradise!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een vrolijke post; heerlijk al die zomerse bloemen en kleuren. Ga nog snel even je andere posten bijlezen, want ik zag iets langskomen van een gezellig tuinthee...

    Fijne dag! Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ohhhhhhh madeliefe..
    I love your garden-pictures... and I love this colours, too..
    Many hugs.. and kisses Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  66. My Madeliefe..
    I love your garden-picutres so.. and I love this colours, too..
    Have a nice evening..
    Many hugs and Kisses..
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  67. My Madelief..
    I love your garden-picutres so.. and I love this colours, too..
    Have a nice evening..
    Many hugs and Kisses..
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Fantastics flowers ! "Pois de senteurs" (sweet peas ?) and plums : I like ! Your garden is marvellous.
    Nice and sweet week of this end of august
    Amitiés, xxx
    Nathanaëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hi Madelief,
    Lovely colors of summer!!! I love the Sweet Peas, I lost mine to the slugs this year:-( Tomatoes have been a challange here the last two cold summers... I have had one big tomato and a handfull of cherries... a sad harvest, so far.
    The beach shots above are wonderful, I love a day at the beach too :-)
    Hugs,
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hi Again,
    Haha... we commented at the same time!! I am always amazed to see your garden, our blooms seem to come at the same time even though we are so far apart!!
    Good Night:-)
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hi Madelief, just catching up with the posts I've missed. Your garden looks wonderful as always! Our tomatoes didn't do well either and strawberries were disastrous, I think it was just too wet! Like Helen, I love your Daisy mug, what a very suitable name for such a keen gardener.Much love to you, Linda x

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Madelief,

    bedankt voor je bezoekje op mijn blog een de lief worden.Je hebt erg leuke fotos gemaakt.een sooooo goed week.Perfekt.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Such vibrant colors in your garden Madelief! The only time I could see sweet peas here would be late winter/early spring. You are fortunate to be able to enjoy them now. Your tomatoes got too much rain. Mine did nothing until just a few weeks ago. You need to see my post of the veggies I got then you will feel much better! Oh with the plums I would love some plum kuchen!
    Take Care,
    Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your lovely words.